06:57

PRELUDIUM II - jesienne eventy


  Wydawać by się mogło, że jestem w tym samym miejscu co w zeszłym roku.
Znów zaczynam blogowanie, znów jest wrzesień, znów siedzę w tym samym fotelu, znów głowa pełna pomysłów. Ale wiele zmieniło się w ciągu tego roku. Zmiany rozpoczęły się od nowego ulubionego kubka, który towarzyszy mi wraz ze śliwkową herbatą w twórczych zajęciach. Zmiany koloru włosów z czarnego na blond, co było nie lada wyzwaniem dla fryzjerów, kończąc na nowej małej błyskotce która świeci mi na serdecznym palcu, przez którą uśmiecham się nieustająco, a raczej przez człowieka od którego ją dostałam. Narzeczonego.
 Jestem tu znów. Ale z inna głową, innymi aspiracjami, przekonaniami, może nawet innym gustem. Jestem by spełniać swe marzenia!

Jednymi z takich małych marzeń są dwa eventy. Są to 
Warsaw Home

To międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbędą się 21-23.10.2016 w nowym centrum  PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. Celem targów jest z jednej strony stworzenie platformy biznesowej dla międzynarodowych kontraktacji, z drugiej zaś przedstawienie pasjonatom wnętrz najnowszych trendów. 

Zaprojektowani III

Krakowskie Spotkania z Dizajnem to wydarzenie o zasięgu ogólnopolskim, nastawione na prezentację polskiego i europejskiego dizajnu oraz jego producentów,.
W czasie czterech dni Zaprojektowanych (17-20.11.2016) w Krakowie odbędą się targi dizajnu (20.11.2016, niedziela) oraz wystawy, warsztaty, spotkania z osobowościami światowego wzornictwa.

Oba te spotkania mają na celu  promowanie polskich młodych projektantów wnętrz i produktu oraz artystów skupionych wokół idei kreowania pięknych przedmiotów użytkowych. Ja już nie mogę się doczekać!

A może i Wy wybieracie się?

5 komentarzy:

  1. Ja się nie wybieram, ale uwielbiam przemdioty użytkowe tej branży. Na pewno bedzie na co patrzyc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym się wybrała na te dwa eventy. Interesuje się wystrojem wnętrz, więc na pewno te dwa wydarzenia dalyby mi dużo inspiracji i motywacji

    OdpowiedzUsuń
  3. O na te targi w Warszawie również chętnie bym się wybrała :) Bardzo mi się podobają tego typu imprezy, są mega inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ciekawe! Warszawa za daleko, ale Kraków jak najbardziej :) Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miri home , Blogger